Saturday

ayat gedik saya untuk awak.

err.
aku in love kot.
rasanya lah.
aku tak yakin.
dah lama aku tak bilang macam ni.
senyum sorang3,
peluk bantal ketat3,
tido pon rasa nak bawak dia masuk sekali dalam mimpi.

mula mula,rasa biasa je.
tapi ada rasanya kimia hormon gatal ni.
bila aku online,aku tgk nama dia.
ohh tiada.
takpelah tunggu.
mana tahu ada kan?
menunggu itu satu kesabaran.
menunggu dan menunggu.


baru baru ni,aku rajen mengodek hanfon untuk msg dia.
ok.dia reply.
setiap hari smpi kan tengah malam.
kesian bulan kene teman.
rajin lah hanfon aku berbunyi sekarang.
riuh rendah macam dapat ucapan hari raya.
ha ha ha,thanks awak.teman kan saya setiap malam.
kasihan awak tahan mata tu.
rancak sgt berbalas balas frasa kita.
tak cukup kotak nak taip da panjanggnya.

ohh awak,saya suka awak kot.
kalau awak baca ni,dan awak tahu awak yang saya maksod kan ini.
harap awak jangan berubah.
layan saya macam biasa biasa dah la.
saya tak sedia untuk double.

aku ngaku aku tengah angau.
dan perasaan nya indah sangat.


p/s: awak yang mintak saya update belogg saya ney, dan saya rajen juga menaip untuk awak.

No comments:

Post a Comment