Monday

perlu diam jika benar hati berkata iya.

perlu ke aku tersadung rasa sedemikian jika aku berkata iya.
sedang hati membuak buak mahu kamu.
oh, hati aku parah lagi,
sudah cukup berkali hati ini mengalirkan darah pedih garagara cinta.
kenapa perlu hadir yang lain jika suda dia mengukir nama di lubuk hati aku,
kenapa perlu tibatiba.
hadir nya tanpa bayang,
tanpa suara.
yang ada cuma rasa sayang aku yang bertambah buat dirinya.
aku diam, diam garagazra takut di permainkan lagi.
yang parah aku.
mengeluh seketika.
kenapa hati, kenapa kau mahu cederakan dirimu.
sudah berkali aku ingtkan.
entah la, bialah.
biarlah.
malas mahu mengucapkan apa.
diam aku bererti sayang.
sayang dirimu dalam diam.
walau apa yang kau ucapkan, aku akan diam dan biarkan diri aku sayang kau dalam senyap.
bia apa yang terjadi, bia diri ini setia.

No comments:

Post a Comment