Friday

TOILET a.k.a tandaas

buka mata dari tidur,air mata ku berlinang.
mulot dibuka luass.
adoh.puas aku menguap.badan sakit3 mengeliat.
tah mmpi aku alami.
mmpi sang putera aku kot?
belom puas bercumbu lahhhh.
nak je aku tutup mata kembali.
fikirkan kelas di kolej.aku terpaksa berlawan dengan air mandi yang sejuk.
keluar tandas badan membeku sejuk.
kene pula putaran kipas berongga lima.
sampai tulang sumsum aku cakap.
oh ye,aku jarang update-ing blog sbb da sambung blaja.
dahla bilik aku kene pecah masok.
kawan aku nye broadband n laptop dicurik
oh tidak,my massive weapon da takde.
mana nak carik medium niew.
ada masa aku update ye?

oke semula ke topik.
tandas.
tandas syurga ku.
pergi mana3,tandas yang terbaik ialah tandas di rumah kan?
jika pergi tandas awam.
perghhh kotor ya allah.
macam mana kotor nya tandas,macam toe lah imej negara.
pergi rumah orang.bersih.
tapi tetap tak puas buang air kan?
entah.tandas rumah tetap di hati.:)

tolong lah malaysia.buang air beradap.jaga kebersihan.
jaga nama negara.niew tak ada sanggup kencing kt bawah jambatan sebab kotor sangat tandas awam.

No comments:

Post a Comment