Saturday

Ayah mak

yeah.aku dilahirkan dari perot mak dan jasa sperm ayah aku yang sungguh terjah masuk ovum mak aku.
dari berjutajuta sperm,hanya satu je berjaya.iaitu aku.
aww
aku tak malu if orang cakap aku anak mak,.
sebab mmg aku lahir dari perot mak aku yang kebal menahan sakit selama 12bulan.
korang takde ke mak?lahir dari perot ayah lah?
aku ngaku muka aku lain dari muka dorang.
tapi aku anak jati dorang.
bukan dikutip bawah jambatan okeh.

aku bangga jadi anak dorang.
walaopun dorang kuat agama,aku cacat cerba bab agama.
tp aku selalo cakap dekat kawan3 aku yang parents aku bertatahkan agama.
aku je rosak.
jangan salahkan parents aku aku jadi cmnie.
niew kehendak aku.
belom tiba masa tok berubah kot.
bila aku da berubah,tak kan lagi aku kembali ke jalan gelap.

terok kan aku?baru sekarang rindu ibubapa.
sapasapa yang derhaka toe,cuba korang dah ilang mak atau ayah
.mesti korang rasa apa aku rasa.

No comments:

Post a Comment