Thursday

sikit pasal puri.

1..yeah.nama alter-ego aku purie.and aku benci tye nape purie.lantak aku LAH!
2.pink obsession. aw aw aw
3.benci flirt dengan lelaki.buang masa aku.
4.suka rambot tapi tak suka sikat.lagi serabai lagi ranggi.
5.pelik di mata orang,tapi aku pedulik apa.
6.straight edge.*xsmoke,xalchol,xfree sex
7.musik malaya ibarat superhero,musik international ibarat side kick dalam hidup aku
8.suka bahasa melayu tapi aku masih lagi ada basic english yang kuat.
9.rajen senyum tapi bila masam muka macam orang penuh ego
10.sayang kan kawan kawan.my another family.
11.aku BENCI amat amat bab kawan makan kawan
12.aku cool je and sporting tapi bab boyfie aku super sensitive.
13.aku paham orang tapi saja menyakit kan hati orang.nak tgk ketahanan mental orang
14.aku pemalas mandi.aku admit.tapi aku cuba MANDI walaopon benci
15.unmatured but yeah its me.
16.ada masalah suka orang pendek,comel n manja.
17.terlampau peramah until annoying sometimes.
18.mulot aku selalu cakap lepas.jahad mulot ni.
19.suka perhati keadaan orang
20.cita cita dulu nak jadi peguam.sekarang hancur so pilih penganggor which suits me.
21.nak kawen bila solat da cukup lima waktu.
22.nak hidup sederhana walaopun kaya mana.
23.sentiasa serabai
24.aku benci orang slow and babit kan orang lain.SUCKS!

thanx ye membaca.

No comments:

Post a Comment