Thursday

aku bercerai talak 3 dengan cinta

tanpa dahan,bunga akan rebah.
tanpa lidah monyet tak merasa.
tanpa lelaki aku tetap berdiri.
alhamdullilah.
aku kian pulih dari heartbroken ini.
aku menyusun semula hati berderai bak kiub rubik ni.
memang aku seorang loser sebelom ni.
tapi aku bukan loser selamanya.
lelaki?bukan boleh bawak kawen pon sekarang ni.
aku muda.masih banyak lagi boleh diisi dalam ruang kosong aku nie.
agama pon masih terumbang ambing.
tak perlu nak baby baby kt mukadimah blog atau facebook.
tak ada sampai jinjang pelamin.
ada mmg ada.tapi kadar nya sikittt.
lagi3 yang tak penah jmpe.
tak perlu nak jatuh kan awan dari langit yang tinggi toe


tak perlu awal awal cinta hebat kemain,nanti akhirnya pasrah menjadi teman.
aku taknak baca status sedih,kecewe,bergelingan air mata.
aku turut sedih nanti.

No comments:

Post a Comment