Saturday

hati aku bergelodak mau bicara.


ok semua.
tarik nafas lega.
langkah ke depan
nak sampaikan satu,
aku single.
takde orang punya.
tapi kenapa ada rumor kata aku BALAK ramai.
eh eh sedap mulot kan?
tampal dengan plaster mahu?
apa lah kau orang mahu dengan aku.
aku mahu juga bahagia.
bagi aku time sikit jeeee.
nk kecapi satu gitar bermelodi romantik.
tengok kawan aku,bercinta dengan ex aku.
hati aku sakit weh.siyes.
tapi kawan,sumpah dalam diri aku.
aku tak nak balas dendam kt kaw.
aku tak kan buat perkara sama kaw buat kt aku.
aku stil hormat kaw as kawan aku.
eh eh,ex aku handsome, handsome smpi semua nak.
heeee~

kepada kawan ku yang kini tinggalkan aku sendiri.
daiman.
aku mula mula dah taw.
kehadiran aku,msti porak peranda hidup kaw.
bila kaw start diam.dah tak macam dulu.
aku memang terasa sesuatu.
aku fikir fikir.
dah sah sebab gf kaw kan.
takpelah.aku akan jadi kawan kaw balik jika kaw mahukan aku.
tak elok lah aku cakap,jka da break kan?
aku nak kaw bahagia.
kaw bahagia dgn gf kaw sekarang.
aku bersyukur.tumpang bahgia
bak kata aku,
labu tinggalkan papan luncurnya.
toe aku tuju khas tok kaw.
kaw buat aku macam surfing atas ombak walaopun sekejap.
thanks kawan :)

No comments:

Post a Comment