Monday

cerita exexex saya.

sekarang aku baru sedar kelebihan aku.
iaitu selalu jatuh,dan bangkit.
jatuh dan bangkit.
entah berapa kali permainan ini berlangsung.
ruparupanya aku gagah jiwa seperti satria berbaju hitam.
kalau hantar perang cinta,
aku menang kot tanpa bertanding?
dan aku seraya disini.
aku ingin ucapkan terima kasih kepada ex ex aku.
kerana meninggalkan aku dan memberikan kesan kepada aku.
tanpa kamu,tiada pengalaman bermakna aku.
tidak lupa kepada orang yang aku suka tapi tak dapat.
aku laungkan ribuan terima kasih kerana melayan aku ni yang separuh gila.
:)




muka tebal,
kalah tembok besar cina.
dah ditinggalkan aku berani datang balik.
mana nak dapat orng pengotor macam aku.
dah ludah jilat balik.
HAHAHA
sebab aku susah mencari baharu.
aku setia cuma nakal.
manusia tidak pernah puas
.

No comments:

Post a Comment